Vanliga Frågor

Att handla på vår webbplats är som att ha din underkläderbutik.

Att handla på vår webbplats är som att ha din underkläderbutik. Det är enkelt att bläddra bland någon produkt och se alla detaljer om den produkt du har valt. Vår butik erbjuder service dygnet runt. Det låter dig enkelt komma åt medan du chattar med dina vänner hemma, på kontoret eller till och med på ett kafé.
Deluxerie online kläder butik erbjuder dig en mängd olika betalningsmetoder och en kundtjänst fokuserat kundserviceteam som hjälper dig med eventuella frågor.

Dessutom behöver du inte göra annat än att betala och vänta på ditt leveranspaket! Din produkt kommer att packas noggrant åt dig och levereras till din dörr. Alla dessa erbjuds dig till mycket förmånliga priser samt högsta kvalitetsstandard.

Nej, du behöver inte ha ett “Deluxerie” -konto för att göra en beställning. Du kan skapa din beställning som gästanvändare.

Att ha ett “Deluxerie” -konto ger dig dock många fördelar. Till exempel, efter att du gjort en beställning kan du logga in på ditt konto, se dina tidigare beställningar och spåra dina pågående beställningar. Du kan granska rabattkupongerna du kan använda i detalj. Du kan också skapa dina listor (gillad lista och väntelista) och visa dem senare. Det är väldigt enkelt att skapa ett konto. Du kan skapa ett konto i ordersteget eller genom att klicka här.

Nej, vi spelar absolut inte in det. Vår webbplats är 100% säker och din betalningsprocess är helt krypterad. Vi lagrar inte ditt kreditkortsnummer eller lösenord. För mer information kan du läsa vår säkerhetspolicy.

Alla produkter på vår webbplats är inte direkt tillgängliga i vårt lagerlager.

Beroende på vilken produkt du köpt kan situationen med leveransprocessen uppstå. Vi slutför dock operationen på det snabbaste sättet och levererar din produkt till transportföretaget som ska levereras till dig inom högst 3 arbetsdagar.

Kontrollera att alla obligatoriska fält är korrekt ifyllda. Om du fortsätter att uppleva problem när du lägger en beställning, vänligen kontakta oss omedelbart.

För att vinna en rabattkupong kan du prenumerera på vårt nyhetsbrev och följa oss på sociala medier.

När du lägger till en vara i din kundvagn och fortsätter till kassan ser du fältet Rabattkupong på betalningsmetodssidan eller i din kundvagn. Ange koden innan du gör betalningen och se till att rabatten tillämpas. Rabatter kan inte göras efter att en beställning har lagts.

Butikskrediter är som kontanter i din plånbok och är länkade till ditt İçgiyimist -konto. Det låter dig handla på vår webbplats utan att behöva ett kreditkort eller andra betalningsmetoder.

För närvarande har vi inga fysiska butiker som Deluxerie. Vår försäljning sker endast online. På så sätt erbjuder vi dig ett brett utbud av produktalternativ.

Deluxerie är en virtuell butik som uppfyller alla sina kommersiella och juridiska skyldigheter. Du kan hitta juridisk och kommersiell information om vårt företag på vår “Företagsinformation” -sida.

Frakt är gratis för dina beställningar på 800 kr eller mer via Deluxerie. För beställningar under detta belopp tillkommer en fast fraktavgift på 75 kr. Du hittar detaljerad information på vår frakt- och leveranssida.

Eftersom produkterna på vår webbplats är personliga ger vi maximal insats för din integritet.

Ditt lastpaket är förpackat på ett sådant sätt att innehållet inte syns när det ses utifrån. Ingen känner till paketets innehåll, inklusive lastpersonalen som bär paketet.

Dina beställningsfakturor upprättas som PDF fakturor och skickas till den e-postadress du använde vid köpet. Om du vill kan du skriva ut fakturan som vi har skickat.

Om du inte anger något annat skickas inte pappersfakturor med paketet.

När din produkt har levererats till lasten skickas ditt spårningsnummer till dig via e-post. Du kan spåra din last online med detta nummer.

Returfraktkostnaderna täcks inte av Deluxerie och förblir kundens ansvar.

Vi erbjuder en mycket flexibel och kundfokuserad returpolicy. Så du behöver inte oroa dig när du beställer. Du kan returnera din produkt inom 30 dagar så länge villkoren som anges i vår returpolicy är uppfyllda. Du hittar mer detaljerad information i vår Retur- och Bytespolicy.

När ditt paket når oss behandlas det av vår relevanta avdelning och dess efterlevnad av våra retur- och bytesvillkor undersöks. Efter granskningen, om det inte finns något hinder för återbetalningen, kommer återbetalningen att behandlas. Beroende på din bank kan det ta 5-10 arbetsdagar innan dina pengar visas på ditt konto.